Bolagsdata i samarbete med Dun & Bradstreet
Med verifierad affärsdata fattar du smartare beslut. Ta reda på hur.
Bedriva konsultverksamhet gentemot Sveriges kommuner inom myndighetsutövning i socialtjänsten.
| 2024-09* | 2023-09* | 2022-09* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 1 625 | 1 844 | 1 286 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 81 | 272 | 214 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | 81 | 270 | 212 |
| Årets resultat (tkr) | 73 | 155 | 121 |
| Summa tillgångar (tkr) | 554 | 528 | 415 |
| Antal anställda | 1 | 1 |
| 2024-09* | 2023-09* | 2022-09* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 1 625 | 1 844 | 1 286 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 81 | 272 | 214 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | 81 | 270 | 212 |
| Årets resultat (tkr) | 73 | 155 | 121 |
| TILLGÅNGAR | 2024-09* | 2023-09* | 2022-09* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | 22 | ||
| Omsättningstillgångar (tkr) | 531 | 528 | 415 |
| Tillgångar (tkr) | 554 | 528 | 415 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-09* | 2023-09* | 2022-09* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | 153 | 231 | 226 |
| Obeskattade reserver (tkr) | 142 | 160 | 88 |
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | 22 | ||
| Kortfristiga skulder (tkr) | 236 | 138 | 101 |
| Skulder och eget kapital (tkr) | 554 | 528 | 415 |
| 2024-09* | 2023-09* | 2022-09* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | 815 | 517 | |
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | 297 | 208 | |
| Utdelning till aktieägare (tkr) | 150 | 150 |
| 2024-09* | 2023-09* | 2022-09* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | 1 | 1 | |
| Omsättning per anställd (tkr) | 1 844 | 1 286 | |
| Personalkostnader per anställd (tkr) | 1 112 | 725 | |
| Vinstmarginal | 5.0% | 14.8% | 16.6% |
| Soliditet | 46.1% | 65.6% | 69.7% |
| Kassalikviditet | 225.0% | 382.6% | 410.9% |
Bedriva konsultverksamhet gentemot Sveriges kommuner inom myndighetsutövning i socialtjänsten.